Mini Košík

Doručení zdarma u objednávek nad 250 EUR

Podmínky a zásady

Podmínky a zásady

Tato webová stránka ("web") je provozována společností Nivito AB.

Potvrzení objednávky a bloček

Jakmile jsme obdrželi vaši objednávku budeme posílat elektronické faktury na vaši e-mailovou adresu, jako potvrzení vašeho nákupu. Je důležité, že jste zadali správnou e-mailovou adresu při zadávání objednávky. Doporučujeme uložit tento e-mail za účelem usnadnění kontaktu se zákaznickým servisem . Potvrzení objednávky (přijetí), také slouží jako záruka, doklad o koupi.

Platba po celém světe

Akceptujeme Visa, Mastercard, American Express, Discover, Direct bank transfer, ACH Direct Debit, Android Pay, Apple Pay, Google Pay, Masterpass, PayPal, PayPal Credit, UnionPay, Venmo, Visa Checkout.

Barvy a povrchy

Cílem Nivito je popsat produkty na webových Stránkách, tak správně jak je to možné. Nicméně, prosím, berte na vědomí, že vzhledem k nastavení barev ve vašem počítači, blesk, et. Vaše zkušenosti s barvami výrobků znázorněných na obrázcích na Webu se poněkud liší od jejich skutečné barvy. Nivito neponese odpovědnost za jakékoli takové nesrovnalosti.

Nedoručené

Pro Nedoručené dodávky, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na: support@nivito.com, budete muset zaslat vaše web-ID objednávky a Telefonní číslo.

Nivito si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v celém rozsahu nebo zčásti. To se obvykle stává v důsledku cenové chyby, selhání systému nebo podezření na zneužití platby.

Nivito je vždy odhodláno poskytovat správné informace na našich webových stránkách. Nicméně, informace na webových stránkách mohou obsahovat chyby nebo selhání systému. Ceny uvedené na našich webových stránkách nejsou ani nabídkou ani smlouvou. Ceny a dostupnost se mohou změnit bez předchozího upozornění.

Politika poškozeného zboží

Veškeré Nároky z důvodu poškozeného zboží je třeba poslat k nám do 7 dnů

Znatelné poškození:

  • 1) je důležité, že poukážete na všechny škody, které lze vidět na obalu přímo s kuriérovi. Zapište si jeho ID/Jméno.
  • 2) Udelejte si fotografii balení.
  • 3) Zpráva k nám přímo po doručení na support@nivito.com.

Skryté poškození:

  • 1) Fotografie produktu v krabičce (před montáží)
  • 2) Kontaktujte nás na support@nivito.com
  • 3) Žádná náhrada nebude poskytnuta, pokud byl výrobek namontován

Záruka:

10 let záruka na kohoutky a umyvadla (není zahrnuto opotřebení dílů jako těsnění/O-kroužky, perlátor kartuše a hadice.), 3 roky na těsnění/O-kroužky, perlátor kartuše a hadice. Kohoutky a odtok vody pro umyvadla musí být instalovány a testovány kvalifikovaným instalatérem.

Záruka se nevztahuje na používáním poškozené plochy, běžné opotřebení, poškození mrazem, poškození vodou a závady způsobené nečistotami ve vodě, škody způsobené nenormální použití produktů a/nebo pokud jsou používány v jiných podmínkách, než specifikovaná oblast použití, příčiny násilí nebo manipulaci jinak, než uvedeno v pokynech v návodu.

Protože seznamy zákazníků jsou často připraveny v dostatečném předstihu nabídku (někdy i několik měsíců, než je nabídka učiněna), můžete i nadále dostávat nějaké nabídky, poté co nám zašlete žádost, že nemáme používat vaše informace pro konkrétní marketingové účely. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení, dává nám to čas k provedení požadavku.

Starost o Umyvadlo

Pokyny pro péči o vaše barevné Nivito nerezové dřesy. VYHNĚTE se KONTAKTU S drsnými NEBO ŠPINAVÝMI POVRCHY, protože nová, leštěná nerezová oceli snadno ukáže škrábance!

  • Barevné dřezy by měly být čištěny mýdlovou vodou a měkkým hadříkem nebo houbičkou, pak opláchnout a dosucha vyleštit osuškou.
  • Zabarvení je pevný povlak (Fyzický Barevný Obklad) pouze na povrchu z nerezové oceli – drsnému škrábání je třeba se vyhnout.
  • Nikdy nepoužívejte ocelovou vlnu dovnitř nebo na umyvadlo (ocelové vlne je třeba se vyhnout u každé nerezové oceli, umyvadla, jelikož to může zanechat na oceli skvrny, které mohou způsobit korozi.
  • Nikdy nepoužívejte drsné abrazivní čisticí polštářky na čištění barevných dřezú.
  • Nikdy nepoužívejte chemikálie nebo bělidla k čištění barevných dřezú..
  • Vyhněte se delšímu kontaktu s obyčejnými ocelovými nádobami (např. plechovky), protože tyto mohou zanechat rez a skvrny na dřezu.
  • Vyhněte se dlouhodobému vystavení kyselinám z ovocných šťáv, soli, čajovým sáčkúm, atd., protože to může zanechat skvrny.

Nároky

Do 10 let od datumu objednávky vašeho produktu, máte právo předložit své stížnosti, pokud jde o výrobní vady a vady materiálu. V případě vadného výrobku Nivito může nabídnout opravy, náhradní díly, nahradit nebo kreditní produkt.

VŠECHNY nároky musí být řešeny prostřednictvím původního dodavatele ve vaší zemi. Pokud nákup byl proveden ve Webb shopu, posílejte své nároky na support@nivito.com, jinak se budete muset obrátit na obchod, atd. kde jste si koupili váš produkt nebo místní Nivito agenturu ve vaší zemi.

Platba je vyplacena po tom, co se všichni dohodli na lhůtě 30 dnů.

Náhrady

Všechny náhrady budou zaslány zpět na stejný účet/kreditní kartu, kde byl uhrazen nákupn z/s, pokud nebyla přijata jiná dohoda. Náhrady obvykle zasíláme do 30 dní.

Dane a Clo

Všechny ceny uvedené na webových stránkách jsou včetně 25% DPH. Všichni zákazníci mimo EU mají povinnost spravovat si daně.

Dodání

Doprava zdarma od 450 € po celém Světě. Do všech měst, kde se dá zasílat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb. Nejsme zodpovědní, pokud objednávku není možné doručit do vaší lokality výběru. Čas doručení v rámci EU 1-2 týdny mimo EU 1-3 týdny.

Politika vráceného zboží

Pro všechny žádosti o vrácení zboží bude třeba zvládnout následující:

  • 1) zboží musí být neotevřeno
  • 2) zboží musí být zabaleno do původního obalu.
  • 3) je třeba vrátit v nepoužitém stavu. (použité výrobky nebudou schváleny k proplacení)
  • 4) Budou vyzvednuty přepravcem naší volby.
  • 5) Poté, co byl výrobek zkontrolován u nás se domluvíme na vrácení peněz. (výjimkou je, pokud vrácené zboží není v souladu s výše uvedenými pravidly).

Otázky pro Nivito?

Kontaktujte Nás